Jobba natt

Igår kväll gick jag och la mej klockan 02.00. Hade svårt att sova för det var så jäkla ljust i rummet sen vaknade jag igen klockan 03.00 av att syrran skulle städa en marsvinsbur till marsvinshanarna. Jag var så jäkla trött så jag gick och la mej i det andra sovrummet. Vaknade klockan 9.00 och fick svårt att sova. Låg i sängen ett tag till och klev sen upp och åt frukost. Gick långpromenad med Dessi och vi gick förbi dalmatinerhanen men hans husse och matte var inte hemma. Båda hundarna blev så besvikna för att dom inte fick leka med varann:( Vi får gå dit imorgon istället. Ska ta med kameran då och knäppa kort på dom:)
Ikväll åker jag till Ljusdal vid 19 tiden. Ska börja jobba 21.30-7.30.
Hoppas jag inte får ännu en ny handledare..har haft 4 handledare på 9 dagar. Undrar varför ingen vill ha mig?haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0