Första badet!

Ja nu har man varit ledig i 5 dagar. Härligt! I onsdags när jag hade jobbat sista natten på tisdagsnatten så slutade jag halv 8 på onsdagmorgonen. Eftersom jag sovit så dåligt så trodde jag att jag skulle vara supertrött på jobbet men det var helt tvärtom. Jag var ovanligt pigg under natten men sen när jag skulle sluta så kom tröttheten. Hade svårt att sova på bussen igen så när jag kom fram till Ljusdal var jag sååå trött. Jag visste inte hur jag skulle göra men det var ju jättevarmt i bilen så jag kunde ju inte sova där och jag ville inte åka upp till pappa och sova där heller utan jag ville bara hem. Ögonlocken kändes mer och mer tunga för varje kilometer som gick och vid Skästra måste jag ha somnat till för jag slog upp ögonen fort igen då jag upptäckte att jag var på gruset brevid asfalten och på väg ner i diket. Jag justerade fort tillbaka bilen på körfältet och hjärtat bankade fort. Jag var så fruktansvärt trött och ville bara hem så jag körde ju i full fart hela vägen så om jag inte hade reagerat så hade det nog gått illa med bilen:(
När jag kom hem gick jag och la mej. Gick ut med hundarna först. Jag måsta ha sett ut som en zombie:)haha
Somnade gott och vaknade vid klockan 13. Gick ut med hundarna igen och sen på kvällen grillade vi och hade det härligt i den heta solen. I torsdags badade jag för första gången utomhus. Jag och Kajsa åkte till andra sidan och jag badade:)Det var väldigt kallt men skönt att svalka av sig i vattnet. Hundarna fick sig oxå ett dopp:)
Vi fikade och solade:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0