Bröllopsduellen och Desperate Housewivesx2

Igår var jag ledig. Sov i pappas lägenhet till klockan ett och sen handlade jag på Coop och sen åkte jag till Järvsö. Kajsa och jag åkte upp till byn med pappa klockan 17 och vi hyrde Bröllopsduellen på macken. Den var jättebra:)

Jag gick och la mej vid 01.30. Imorse hade jag en lång sovmorgon. Vaknade av att syrran ringde. Sen gick jag ut med Dessi och åt frukost. Idag har det varit fint väder. Har joggat/promenerat upp på byn med Dessi och sen runt Kyrksjön. Jag var helt slut när jag kom hem. Har käkat hemmagjord pizza och kollat på Paris Hiltons New BFF och säsongsavslutningen på Desperate Housewives! Avsnittet var i 2 timmar. Det var såå bra men man undrar ju vem Mike gifte sig med på slutet? Själv tror jag att det var Susan men om det var Susan så var det en rejäl taskig dumpning av Katheryn. Jag längtar till hösten så man får veta hur allting fortsätter....såå spännande!


Imorgon ska jag jobba natt. Ska försöka vara uppe länge inatt så jag tar lång sovmorgon imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0