Benjamin är hemma!

Igår jobbade jag kväll och Benji var fortfarande borta. Vi hade inte sett honom under hela natten och trodde att grannkatterna tagit honom. Men när jag satt på bussen och var i Delsbo ringde Kajsa. Hon hade gått med Hilda i trädgården och då hittade Hilda marsvinsungen. Han sprang jättefort iväg till nästa rabatt och Kajsa försökte få tag på honom. När jag jobbat klart ringde jag syrran och hon hade fått tag på Benji!
Han hade sprungit in på grannens tomt och där var han så utmattad så hon fick tag på honom. Han var jättetörstig och medtagen och rädd när han kom tillbaka. Jag blev så glad att han levde och att hon hittade honom:)
Igår spöregnade det också så han borde ha frusit mycket. Men idag har det varit finväder. Jag och Kajsa gick på marknaden här i Järvsö och jag köpte strumpor, godis, handväska och navelsmycken. Vi åkte också karusellerna. Det var jättekul:)
Nu ska man åka och lämna pappa i Ljusdal och sen tar jag bussen till Hudik då jag ska jobba min sista natt med handledare. Sen får jag gå ensam....

Bild på navelsmyckena jag köpte.Det är en ängel och ett hjärta på den till höger.












Här är bilder på när Dessi lekte med Charlie tidigare i veckan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0