Grillparty!!!!

I onsdags kom Stina med Hilda och en marsvinshane på 5 månader. Han är av rasen sheltie och är jättefin. Om någon är intresserad så finns han till salu. Har inga bra bilder på honom just nu men här är en dålig bild iaf...


I torsdags började vi en den sista kursen på utbildningen. Lindrande vård. Genomgång 9-10 och sedan hade jag skrivning i sjukvård 12-14.
I fredags hade vi vårat GRILLPARTY!!!
Kajsa kom inte och Emelie åkte till Budapest den helgen. Men det blev Pappa, mamma, jag, Stina, Terra och hennes kille. Det har varit soligt hela veckan och även när vi skulle grilla. Vi hade tänt ljus och marshaller över gården och jag gjorde pannacotta till efterrätt. Här är bilderna jag lovat:)

Hilda njuter av solen:)

Förrätten var grekisk sallad med baguette och varmrätten var fläskfilé och entrecoté.

Mamma och pappa

Stina

Min gooda pannacotta

Dessi

Terra och Martin

Dessi hade saknat Hilda jättemycket och var glad över att hon var här. Dom lekte och hade kul:) Dom två kommer få jättekul i sommar.

Mamma och pappa var på gott humör:)

Sen var det badmintonspel på gång

Mätta och belåtna.

Hilda hittade Dessis valpkorg som hon tyckte verkade mysig i vårmörkret.

Det gäller att kura ihop sig om man ska få plats hehe

Nu har jag tyvärr ingen före bild som hade varit kul att se men så här ser det ut nu. Innan kunde man inte ens gå in för det var bara en massa grejer i vägen.

Storstädning i vedboden.

Mamma och pappa satt ute till sent på natten.
Det var en mycket rolig och lyckad kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0