Tv- kväll igen

Kollade nyss på Grey´s anatomy. Det programmet är så bra. Utan TV- programmen vore mitt liv så tomt. Det är ju alltid så ensamt här. Aldrig nå vänner som hälsar på och inga syskon som bor kvar här. Så då blir det väldigt tråkigt...
Dramaserierna är mitt liv:)
Känns så tråkigt att man inte har någon man kan prata med längre. Ne det ska bli kul att komma härifrån i helgen. Man kanske hittar några vänner på båten:)
Känns som att ingen vill vara med mig längre. Alla har så dåliga bortförklaringar. Man är utfryst. Dörrar stängs om och om igen.Vad gör jag för fel? Hur gör jag för att folk ska bry sig?


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Min blogg http://kajza.blogdog.se

2008-10-23 @ 11:06:29
Postat av: Terra

Men ring till mej vetja...hihi!!!

2008-10-23 @ 19:33:49
URL: http://www.nogg.se/svedberg
Postat av: Malin

haha mm funny:) menar nog mer polarna än syskonen..er snackar jag ju med så ofta ändå:)haha

2008-10-23 @ 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0