Sista praktikdagen

Idag var sista dagen på min praktik. Jag hade köpt en röd marsipantårta med hjärtan på med jordgubbsgrädde.
Den var supergod!
Det var tråkigt att sluta för jag trivdes så bra där och jag kommer definitivt söka sommarjobb där nästa år.
Jag tycker personalen har varit jättetrevlig och jag har lärt mig mycket.

Skickade ett mejl på lunar till en person och lunar kommenterade med detta svar:

"Varningsfiltret reagerar på din text. Du har väl inte skrivit något olämpligt?

LunarStorms säkerhetsavdelning kontrollerar tvivelaktigheter så hamna inte i trubbel i onödan.
"

OOOppss...det kanske fanns ett och annat olämpligt ord i mitt mejl som jag skickade. Kul för den som får det:) HAHA
Har aldrig fått den kommentaren från lunar och visste inte om att man kunde få nåt sån´t. Men men ska ta det lugnt med vad jag skriver till folk hädanefter:)



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahah men malin då..vem skrev du till? mona?

2008-10-22 @ 11:17:02
Postat av: Anonym

haha kanske det:)

2008-10-22 @ 17:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0