Idol

Då har man nyss kollat på Idol och rätt person åkte ut. Jag har aldrig gillat Lou Lou och det var bra att hon äntligen åkte ut. Lars var väl ingen höjdare ikväll heller. Blev överraskad att Anna min favorit hängde löst..jag som röstade på henne.
Att Katrin fick vara kvar som programledare är ju en flopp. Hon är ju skitkass som programledare. Peter Jihde får ju visa vilken kamera hon ska titta in i. HAHA Jag trodde hon fått sparken.


Kollade sen på eftersnacket på tv400 och kollade på Johan Palms dejt. Jag skulle oxå vilja dejta honom. Han e ju jättesöt! Fast jag är nog för gammal för honom HAHA. Men han är en väldigt charmig kille:)
Kevin var grymt bra ikväll..Han blir min nya Darin! Dansar gör han ju oxå. Synd att han har flickvän:(

Mina favorit killar:)


Imorgon ska man gå ombord på Cinderella för första gången. Det ska bli spännande. Åker buss från Ljusdal 11.20 och båten avgår klockan 18. Jag kommer ha askul och hoppas jag hittar nå snygga killar ombord:)hehe
Vi höres på söndag!
Ha det bra! Det ska iaf jag ha;)


Kommentarer
Postat av: kajsa

Loulou röst är vacker..synd att hon sabbade allt när hon sa att abba var töntig!! haha

2008-10-25 @ 00:10:14
Postat av: Terra

Kevin var ju bäst!!!

2008-10-25 @ 10:54:24
URL: http://www.nogg.se/svedberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0