Hudiksvall idag

Idag åkte jag till Hudiksvall och gick på sårvårdsutbildning på sjukhuset. Det var jätteintressant föreläsning på två timmar. Sen gick jag till Hollywood och hälsade på Natalie som jobbar där:)
Det var kul att få träffa henne. Jag gick ut med hundarna runt lillfjärden och mötte Evelina med hennes 2 månaders son. Han låg och sov i vagnen och han var så söt:)
Nu är jag hemma och har städat hela huset..fanns inget bra på Tv för en gångs skull så jag tänkte att då kan jag röja upp lite här hemma. Mamma är i Gävle och har varit på utvecklingssamtal med syrran och hon kommer hem halv tio ikväll.
Men nu är man lite trött efter att ha städat. Vet inte vad jag ska hitta på nu..hhmmm
Imorgon tänkte jag oxå åka till Hudiksvall fast med bussen. Tänkte shoppa lite kläder:)
Hittade en snygg klänning på Gina tricot som jag vill köpa:) Får se om jag hittar något mer.
Imorgon kommer syrran och hennes kille hit för att vara djurvakt. Dom har ju lite djur att ta hand om i helgen..haha
en häst, två hundar, 5 marsvin och så undulaterna. Dom har fullt upp hela helgen då.
Jag längtar mycket efter mitt rexmarsvin....ungarna borde ju födas snart. Dom skulle få ungar i slutet av oktober men ar inte hört något än. Hoppas bara att det blir en hona i kullen.
Ne nu ska jag gosa lite med mina marsvin i soffan en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0