Ensam hemma

Idag har jag varit ledig. Har varit hundvakt här hemma. Mamma jobbade. Jag cyklade till kyrkan med Dessi och tittade till mormors grav och gick runt kyrkön med Dessi. Det var skönt ute, jättehärligt väder. Annars har jag bara varit hemma och slöat.
Har inte gjort något speciellt.



Nu är det bara 6 dagar kvar till fortsättningen på min tatuering. Spännande:)hehe
Men tråkigt att jag inte har någon som kan följa med. Alla bara jobbar eller har annat att göra. Suck...
Har känt mig väldigt ensam idag. Känns som att ingen har tid att träffa mig längre. Alla har så fullt upp med sina egna liv och sina andra kompisar...jag hatar att komma i andra hand..känns som man blir bortvald hela tiden.
Det är så tråkigt. Man känner sig tjatig när man frågar om och om igen men man ses aldrig. Konstigt vad folk har många bortförklaringar för att inte behöva träffa andra. Fel att inte säga det direkt till mig då. Känner mig sviken...snart orkar man inte med det här längre. snart orkar man inte fråga och ringa jämt när man vet att man bara blir ratad på nytt. Hoppet om att få ses dör ju ut och man tänker att det inte är någon idé att ens fråga. Har inte kommit någon kompis och hälsat på här sen flera år sen. Miss that....





Jag kollade på Bonde söker fru idag och det är så himla bra program. Såå gulligt att en bonde som är gay fick så många brev och att man får följa hans sökande efter kärleken. Det ska bli jättekul. Tur att man har TV:n i alla fall. har man nånting att göra...man får följa alla serier istället här i höst:)




Jag har även bokat en kryssning med Cinderella den 25 oktober!
Fanns bara två biljetter kvar...Det är min första kryssning som jag fick i present av mamma och det ska bli jättekul att åka:) Då ska man ragga för fullt! HAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: Terra

Skicka bilder på tatueringen sen...PÖSS!!!

2008-10-13 @ 22:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0