Bollnäs idag!

Idag åkte jag, mamma och pappa till Bollnäs. Jag skulle ha sovmorgon idag men vaknade klockan 8 och var pigg och ville inte sova längre så jag tog en dusch  och åt frukost och sen åkte vi iväg. Jag hämtade pappa i hans lägenhet igår så han fick följa med till Bollnäs idag. Vi tog även med hundarna. Först åkte vi till djuraffären. Där hade dom ursöta marsvinsungar..blev så sugen på att köpa en men har ju så många nu jag. Det räcker med dom jag har. Men jag köpte en massa snacks till mina djur. Köpte ett par svarta snygga skor som jag ska ha på kryssningen nästa helg:)



Kom hem vid 16.30 och ska kolla på stjärnor på is ikväll:) Det är ju så kul o garva åt deltagarna...dom ser ju för roliga ut:)haha
Och Carolina Gynning:) HAHA






Kollade på Idol igår...suck. Min favorit Yazmina åkte. Hon var värd att stanna. Jag hade röstat flera gånger på henne men det räckte tydligen inte. Jag blev ledsen när hon fick åka och hade hoppats att få se henne längre i tävlingen.
Hennes ögon är helt underbara. Såna fina ögon vill jag oxå ha...jag blir avundsjuk.
Varför kunde inte Robin få åka? Han e ju ändå så kass!
Ja det är ju sånt som händer.... Mina andra favoriter är Anna, Alice, Kevin och Johan Palm.
Kommer sakna Yazmina:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0