Besök idag

Idag kom mammas syster och hälsade på. Min kusin som är 5 år var oxå med. Han tyckte väldigt mycket om mina djur...hhmm han ville hålla på med dom hela tiden. Vi åt mat och efterrätt. Jag och mamma åkte sen till Ljusdal och lämnade pappa i lägenheten. Sen gick vi på Stene gården där det var nån typ av hantverkar och matmässa eller nåt. Mamma köpte getost, tunnbröd och fisk. Jag köpte en stor polkagriskäpp:) gott!
Idag har det varit mycket bra program på tv:n. Kollade först på reprisen på Grey´s anatomy kl 17 eftersom det var så himla bra sen kl 18 var det One Tree Hill och sen kl 19 var det Gossip Girl och sen kl 20 var det Ensam Mamma Söker och sen gick vi och släppte in hästarna i stallet och nu sitter jag här..ska väl gå och sova nu. Jag ska upp klockan 4.00 och praktisera. Sen har jag bara en dag kvar på praktiken! Sen är det slut med allt pendlande. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0