A rainy day....

Idag klev jag upp 3.45..Vaknade klockan 3.00 av att någon ringde på hemtelefonen..hmm..mystiskt.
kunde inte somna om eftersom jag skulle upp 45 minuter senare. Åt frukost och gick ut med hundarna. Regn ute..suck..tråkigt. Nu börjar det riktiga höstrusket komma. Nu när alla vackra blad snart fallit till marken och kvar står bara kala träd som väntar på att snön ska falla.
Jag åkte strax efter 5 imorse och började praktiken klockan 7. Det var en väldigt jobbig dag idag med mycket att göra hela tiden. Men det var roligt också. Fick hjälpa till med en såromläggning på ett ben som var mycket intressant. Dom hade gjort en hudtransplantation på benet.

Kom hem klockan 17 och åt mat och nu sitter jag här. Ska upp 4.00 imorgon också för att jobba. Men lördag och söndag är jag ledig. Har ingen aning vad jag ska göra då. Det regnar väl säkert.....

Var det någon som kollade på Grey´s anatomy igår?
Det var ju så himla bra program igår! Satt fastspikad i soffan hela kvällen:)




Kommentarer
Postat av: Terese

Skitväder ute ju...

2008-10-16 @ 22:47:01
Postat av: Terese

Tråkigt väder...

2008-10-16 @ 22:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0